| måndag – onsdag | 10:00 – 16:00 |
| torsdag – fredag | 10:00 – 18:00 |
| lördag – söndag | 10:00 – 15:00 |
| måndag – fredag | 11:30 – 14:30 |
| lördag – söndag | 12:00 – 16:00 |
| måndag – onsdag | 8:00 – 16:15 |
| torsdag – fredag | 8:00 – 18:15 |
| lördag – söndag | 9:00 – 15:15 |
En del saker kan du få hjälp med online
Vi har öppet i både butiken och restaurangen varje dag i veckan hela året om, med undantag kring vissa högtider. Vi hjälper dig gärna med dina frågor på plats.
Vår telefon är öppen för frågor och beställningar/bokningar. Dessa öppettider ser du här ovan.
Vår mail är alltid öppen och vi har som mål att svara inom två arbetsdagar.
När vi har lediga tjänster hittar du dem här på hemsidan eller på arbetsförmedlingens sajt.
Vill du skicka en spontan-ansökan är du varmt välkommen att maila den till oss på info@rokeriet.se.
Klicka på länken nedan och genomför de steg som webbshoppen tar dig genom. För att genomföra köpet kommer du också att behöva skapa ett konto i portalen och vill du sedan ge vidare presentkortet behöver mottagaren också skapa ett konto genom länken nedan och därefter kan överlåtelsen göras via ”Mitt konto”.
Klicka på knappen ”Kontakta oss” nedan för att skicka ett mail till oss med din förfrågan. Vi behöver följande information: leveransadress, beställarens namn och telefonnummer, belopp och ev. hälsning som ska bifogas. Betalning sker via Swish i förskott. Presentkortet skickas till angiven adress omgående.
Presentkort kan också köpas på plats både i butik och restaurang där du kan betala med kort, Swish eller kontant (inga extra avgifter)
Oavsett hur du köper ett presentkort kan det användas både i butik & restaurang